فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در 24 ساعت گذشته در ایست و بازرسی شهید امامی این شهرستان خبر داد.

کشف میلیاردی انواع کالاهای خارجی قاچاق در شهرضا

صادق کاظم‌زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در ۲۴ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه سواری سمند مشکوک و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا   وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در این عملیات مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله ۳ هزار و ۶۰۰ شاخه گل، ۴۵۰ دستگاه پمپ آب، ۲ دستگاه قهوه ساز، ۵۱ حلقه لاستیک خودرور، سه دستگاه یخچال، ۲ دستگاه تلوزیون ال اى دى و ۵ هزار و ۱۶۰ عدد نسکافه همگی خارجی و قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

   کاظم‌زاد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مشکوفه را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند. فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنـ شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

  انهدام باند سارقان قطعات داخل خودرو در شهرضا وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهرضا و شکایت مالباختگان به پلیس، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی صورت گرفت. کاظم‌زاد ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی بـا انجام یک سری اقدامات خاص ‌علمی و تخصصی دریافتند سرقت‌ها توسط ۲ نفر سارق سابقه‌دار صورت گرفته است. فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا عنوان کرد: در ادامه مأموران پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در هماهنگی با مقام قضائی در دو عملیات ویژه و هماهنگ ۲ نفر سارق و ۵ نفر مالخر را در این خصوص دستگیر و مقادیر زیادی از اموال مسروقه را کشف کردند. وی گفت: با مواجهه سارقان دستگیر شده بـا ادله‌های محکم پلیسی، تاکنون به ۷۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو شامل پخش باند و مانیتور به ارزشی بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال در شهرستان شهرضا اعتراف کردند. پایان پیام/۶۳۱۰۱/

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید