رئیس سازمان نظام پزشکی قم با اشاره به جنایت تروریستی در کرمان گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان، جامعه پزشکی استان قم، اعلام آمادگی می‌کند درصورتی‌که نیاز به حضور پزشک و سایر گروه‌های درمانی باشد، به مراکز درمانی استان کرمان اعزام شوند و یا در قم به این عزیزان خدمات‌رسانی کنند.

اعلام آمادگی جامعه پزشکی قم برای خدمت‌رسانی به مصدومان حادثه تروریستی کرمان

حسن عادلی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت گرفته در گلزار شهدای کرمان گفت: متأسفانه جنایتکاران و عوامل کوردل تروریستی صهیونیستی امروز اوج خباثت و جنایت را نشان داده و دست به کشتار مردم بی‌گناه زدند.

وی افزود: این شهدا که در بین آن‌ها کودکان نیز مشاهده می‌شوند، مظلومانه به شهادت رسیدند که یک اقدام تروریستی و بزدلانه بود که هم‌زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.

عادلی با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان، جامعه پزشکی استان قم، اعلام آمادگی می‌کند درصورتی‌که نیاز به حضور پزشک و سایر گروه‌های درمانی باشد، به مراکز درمانی استان کرمان اعزام شوند و یا در قم به این عزیزان خدمات‌رسانی کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی قم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه،از خدای متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت کرد.

پایان پیام/ 78041

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید